wtorek, 18 czerwca 2013

Biszkopt, karmel, czekolada, czyli Caffe Latte na Lunch.

W przerwie podczas pracy staram się nie siedzieć w czterech ścianach, lubię spacerować i delektować się krajobrazem, choćby był zimowy. Tym razem jednak nadciągnęła fala upałów, dlatego niektórzy wybrali zacisze domu. Ja niezrażona, zamiast szukać truskawek na pobliskim bazarze, wybrałam się na przechadzkę do parku. Niestety moje siedzenie za biurkiem odcisnęło swoje piętno na atłasowej spódniczce- za co Was serdecznie przepraszam (ale przynajmniej na niej widać jak ciężko pracuję ;)) oraz za jakość zdjęć- w końcu każda przerwa kiedyś się kończy. Postanowiłam podzielić się z Wami moją radością z łapania promieni słonecznych.


W tym zestawieniu połączyłam zarówno drobny ciemnożółty kwiatowy wzór na biszkoptowej bluzce, jak i etniczny wzór torebki- połączenie karmelowych znaczków a'la kratka. Czółenka w karmelowym odcieniu ze złotymi dodatkami, brązowa etniczna bransoletka i cudownie wygodna satyna na upały-czekoladowa spódnica. Całość uzupełniają, niewidoczne na zdjęciach kolczyki z tygrysim okiem.

Spódnica- Mar-Wis
Bluzka- nn/made in Italty
Buty- Laura B.
Torebka-nn
Bransoletka-Avon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.