wtorek, 25 czerwca 2013

Hello Yellow! Bezkonkurencyjne słońce.

Słoneczny klimat wprowadzam kolorem żółtym! Szczególnie w pochmurne dni lata gorąco polecam ten energetyzujący zestaw. Szczególnie przypadła mi do gustu bluzeczka w kolorze żółtym, w dodatku w paski, czyli dwa hity sezonu w jednym. Zestawiłam ją z beżowymi spodniami typu chinosy, które dzięki zaszewkom na kieszeniach optycznie wyszczuplają nogi. Ubolewam jedynie nad butami na słupku- obecne trendy, które wróciły do łask nie są dla mnie korzystne. Mam wrażenie, że moje nogi wyglądałyby dużo korzystniej na cienkiej szpilce, ale może się mylę? Dobrałam wygodne buty w odcieniach ciemnej żółci, musztardy i jasnego brązu.


Rzadko decyduję się na jasny kolor spodni, to jeszcze zamierzchła nauka babć, że jasny kolor pogrubia. Ale przecież oznaczałoby to, że wszystkie jasne kolory trzeba wyeliminować u tych wszystkich pań, które borykają się z różnymi mankamentami figury.
I mielibyśmy ulice pełne szarości, czerni, granatu i brązów. A przecież jest tyle barw, które ja nadal odkrywam. Trochę to jest mój mały bunt za wszystkie lata szaro-burości. Prezentowane spodnie bardzo przypadły mi do gustu- a Wam jak się podobają? Uważam, że nawet moja pupa nie wygląda w nich najgorzej, bo gdzie mi tam do pupy Jennifer Lopez ;) Sami oceńcie.
 Dodatki do tego stroju były dla mnie równie ważne, co cała prezentacja. Buty na słupku są wyjątkowo interesujące ze względu na ich unikatowy wzór- nie jest to nowość tego sezonu, ale same wiecie drogie Panie, że moda powraca po tzw. liftingu co kilka, czy kilkanaście sezonów. Dlatego każda cenna para butów- jeśli nie w tym roku, to może za lat pięć zostanie wykorzystana.
Założyłam kolczyki z kamieniem szlachetnym- cytrynem, pasek w kolorze karmelowym i oczywiście TA torebka- ujęła mnie od pierwszego spojrzenia. Dzięki uprzejmości znawczyni mody mam okazję zaprezentować ją w tym zestawieniu. Jak dla mnie, jest idealna- beżowa z wykończeniami w kolorze soczystej trawy. Za to paznokcie są w kolorze mocca mat.

Bluzka- BUUM
Spodnie- Giovanna
Torebka- Solar
Buty- Graceland/Deichman
Kolczyki- cytryn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.