piątek, 31 października 2014

Jak pies z kotem, czyli nowe torebki z filcu.

Pamiętacie jak pisałam, że bardzo przypadła mi do gustu torebka od blogerki dziecipsyimy wystawiona do sprzedaży na szafa.pl? Niestety ktoś mnie ubiegł i nie mam tej torebki. Ale.. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo zaczęłam poszukiwania podobnego modelu. Tym sposobem trafiłam do Pani Izy, która szyje torebki na zamówienie. Tak bardzo przypadły mi te projekty do gustu, że zamówiłam aż dwie- z psem i.. kotem :) Dodatkowo poprosiłam o etui na telefon, bo mój nowy stmarfon zaliczył już przy dzieciu niejeden lot, a ostatni zakończył się dość tragicznie- szczególnie dla mojej kieszeni ( bo kto to widział, żeby wcześniej się nie ubezpieczyć, a potem płacić tyle za naprawę co nowy innej marki. Tylko ja tak potrafię, buuu).
Zatem prezentuję Wam moje nowe nabytki: torebkę do ręki, listonoszkę i etui na telefon.



Od razu zaznaczę- ten post nie jest sponsorowany! Uczciwie zamówiłam, zapłaciłam i teraz mogę szczerze polecić, bo jestem zadowolona z efektu, a przede wszystkim ze współpracy z pracownią IBMrękodzieło. Możecie sami sprawdzić projekty tutaj, ale podzielę się kilkoma zdjęciami wytworów rąk Pani Izy. 
Jak dla mnie jest to szalenie ciekawa propozycja, tym bardziej, że możecie mieć niepowtarzalną, jedyną w swoim rodzaju torebkę lub inny gadżet, a co ważne w bardzo przystępnej cenie :) 






Sama jestem antytalencie krawiecko-twórcze, bywam raczej odtwórcza, niż twórcza, dlatego tym bardziej doceniam zamysł, trud i dobre rady Pani Izy :) 
Dla przypomnienia, twory z ficu możecie zamówić tutaj

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie ładne te rzeczy , bo przecież nie tylko torebki pokazujesz :)
    Radości z użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebeczki!!! Ta listonoszka zwlaszcza mi sie baaardzo podoba (bo ja psiara jestem bardziej;)))
    Wogole cudne rzeczy robi Pani Iza!!! Zreszta ja uwielbiam filc:)
    Pozdrawiam Asiu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne torebki ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kotkami podoba mi się bardziej :) Ale utalentowana jest ta Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te torebki, ale Twoje najbardziej mi się podobają, maja tyle uroku! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne torebki!!! Zosia byłaby zachwycona, gdybym miała taką z z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne i starnnie wykonane. Miłego noszenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się fason tej z kotkami! Niech się dobrze noszą. Ja mam szlaban na torebki przynajmniej do końca roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.