sobota, 31 sierpnia 2013

Fall fashion trend: pepitka.

Ostatnio do łask powróciła po kilku sezonach zapomnienia, pepitka- czyli najstarszy motyw stosowany w modzie. Ta elegancja "kurzej stopki" łączy tradycję i nowoczesność stylów, dopuszcza wszelakie modyfikacje, a i tak jest najbardziej pożądanym i rozpoznawanym na świecie wzorem. To pepitka w sezonie jesień/zima 2013/2014 została zaprezentowana przez co najmniej kilku projektantów na wybiegu. Ja również poszukiwałam śladów jej bytności w nowych kolekcjach w galeriach. Jedne z najbardziej klasycznych wydań jakie lubię prezentuje
W nowej kolekcji ze wzorem pepitki znalazły się i spodnie i sukienki (na co najmniej dwie princeski zachorowałam od pierwszego wejrzenia) i żakiety. Fantastyczne zestawienie zrobiło na mnie piorunujące wrażenie. Każdej eleganckiej Pani gorąco polecam tą kolekcję.



Oto przykładowa kolekcja dostępna w sklepach MOHITO. Przyznam, naprawdę urzeka jakością materiałów i ciekawym fasonem.



Pepitkę prezentuje również polska firma odzieżowa
Szyje ona w krótkich seriach pod wyszukane gusta klientek. Na szczęście można zakupić ubrania tej marki w e-sklepie. Spośród szerokiej gamy produktów można wybrać m.in. takie perełki


Najpopularniejsza sieciówka w Polsce ;) 
również przygotowana jest do sezonu jesiennego



PEPITKA NA JESIEŃ 2013 U INNYCH ZNANYCH
NEW YORKER 


RESERVED

ORSAY

Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, na ten sezon z całą pewnością znajdziecie choćby jeden powód, aby mieć w swojej garderobie odzież lub dodatki w ponadczasowa pepitkę- do czego gorąco namawiam :)

2 komentarze:

  1. od lat stoję przed witrynami Mohito i wzdycham nad tymi cudownościami. Wysokie ceny skutecznie mnie odstraszają, a różnorodność jakości i ta niepewność na co się trafi, i czy to coś przetrwa pierwsze pranie zniechęca do ryzykowania.
    Ale jak kiedyś wygram w lotto wykupię całą kolekcję z 3 sezonów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z serią w pepitkę nie jest najgorzej cenowo, mnie akurat przypadły do gustu dwie sukienki i ceny od 150 do 200zł, do przyjęcia, zachorowałam też na spodnie, nie pamiętam jednak do końca ceny, ale jak się nie mylę od ok. 80zł do 130zł. Jeśli chodzi o zakup jednej rzeczy, da się wytrzymać, gorzej jak chcesz kupić jakiś komplet, wtedy faktycznie potrzebny totolotek :)

      Usuń

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.