piątek, 21 lutego 2014

Bag TOKIDOKI inspired.

Polubiłam tą torbę od poczatku, chociaż jest tylko inspirowana tokidoki, to jej wzór ma w sobie ukryte przesłanie. Tokidoki zaprojektował włoski projektant Simone Legno, inspirując się japońskimi znakami ikonograficznymi. Jego twórczość- obecnie marka jest rozpoznawana na całym świecie i przetwarzana na tysiące sposobów- zarówno w przemyśle odzieżowym, obuwniczym, sztuce, a nawet prezentowana jako zabawki czy przedmioty kolekcjonerskie. Współpracował m.in. z LeSportsac, Fornarina, Marvel, Karlem Legerfeldem. Tokidoki to po japońsku " czasami", co Simone tłumaczy jako moment na który czekaliśmy- zmiana naszego losu, okazja w życiu, nowa droga. Tokidoki dla niego to nadzieja, ukryta energia, którą każdy ma w środku, która czeka, aby ją ujawnić i zmienić świat. Myślę, że jestem na etapie "czasami" mojego życia i każdemu życzę: TOKIDOKI :) (zapraszam po więcej tutaj)



Sielsko anielsko- rzec by można :) Troszkę w tym prawdy, ponieważ każda możliwość obcowania z naturą jest przeze mnie przyjmowana z najwyższym entuzjazmem. Czerpię wtedy- jak niektórzy mówią- energię z kosmosu :) A może to Tokidoki ;) Coś w tym jest, że w obecnym czasie, kiedy przede mną tyle nadziei, tyle nowego i zmian... perspektywa choćby najkrótszego spacerku jest dla mnie niebywałą frajdą. I nie ma znaczenia, ile razy po drodze, muszę odpocząć. 
Skoro w bajkach można wszystko...





Bag: Espanola; Turtleneck: Marks&Spencer; Leggings: Lumide
Vest quilted: sh; Sneakers: Royal Styl

8 komentarzy:

  1. Fajna ta torba, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet rozważam czy mogę w niej zabrać wyprawkę do szpitala- ciekawe co sobie o mnie pomyślą ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. piękna torebka i spodnie :) wspaniale wyglądasz :) promieniejesz szczęściem :) tak trzymaj .... wielkie buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Tobie też promienności ostatnio nie brakuje :)

      Usuń
  3. torba rewelacja !!! :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, torba rewelacyjna!!! świetnie wyglądasz :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.