niedziela, 28 lipca 2013

Konkurs z kołnierzykiem rozstrzygnięty!

Witam serdecznie, konkurs z bluzeczką z misternie wykonanym kołnierzykiem na funpag'u Moda i Styl Giovanna cieszył się ogromną popularnością. Byłam zszokowana zarówno ilością komentarzy, ale przede wszystkim pięknymi uzasadnieniami, macie piękne wspomnienia, najczęściej z dzieciństwa lub młodości odnoszące się do cudownych i magicznych chwil. Bardzo to miłe :) tym bardziej, że kołnierzyk tak powinien się kojarzyć i brak kołnierzyka w modzie byłoby barbarzyństwem.


Uzasadnienie Jury www.styl-moda.pl "Komentarz do opisu "kołnierzyk kojarzy mi się...." dodało aż 60 osób, 1.618 osób zobaczyło post, z czego 53 osoby polubiły Nasz funpage i 7 zamieściło komentarz również na blogu modagiovanna.blogspot.com. Statystyki ogromnie cieszą, ale zarazem smuci fakt, że mogliśmy wyłonić tylko jednego zwycięzcę. Konkurs wygrała Pani Aneta Lewinska- serdecznie gratulujemy i zapraszamy do udziału w dalszych konkursach."

A oto uzasadnienie Pani Anety :)

K ołnierzyk kojarzy mi się z elegancją i klasyką
O kalającą szyję i pięknem spowitą 
Ł adnie na każdej sylwetce sie prezentuje
N iebanalną formą na bluzeczce czaruje!
I nspiracją od wieków dla projektantów mody się staje
E legancję każdej kreacji nadaje!
R eczę za jego uniwersalność i możliwość łączenia z różnymi stylami modowymi
Z a piękno i podkreślanie twarzy, za kojarzenie się ze wspomnieniami z życia licznymi 
Y es! Krzyczę gdy na tej bluzeczce go widzę
K ocham takie detale w ubiorze i bardzo na wygraną w tym konkursie liczę!

T o w nim pierwsze kroki w przedszkolu stawiałam
O ch, jeszcze wierszyk przed całą szkołą w nim wymawiałam

K ochaną babcię z kołnierzykiem zapamiętałam
L ubię go bo w nim też zawsze ze mną mama gdy byłam mała stała
A jeszcze pamiętam jak dzięki niemu na dyskotece chłopaków podrywałam
S ukienkę z nim piękna miałam i na parkiecie szalałam
A ch ile za wygraną w kokursie tym bym dała !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.