niedziela, 26 stycznia 2014

Pleated skirt: black and white it's normal.

Zimowe niskie temperatury nie zachęciły mnie do tego, aby zdecydować się na zdjęcia bez wierzchniego okrycia. Dlatego dzisiaj w warunkach typowo domowych prezentuję Wam nowe nabytki- fantastyczną plisowaną długą spódnicę w połączeniu z oversizową bluzką. Całość wydaje mi się ciekawym zestawem na wieczorne spotkania.
I jeszcze mała uwaga- dzisiaj po raz pierwszy pozwoliłam sobie na zdjęcia, w których dokonałam rozmycia tła, po to aby nie stanowiło pierwszego planu :)



Spódnica ma pięknie wykończony dół, cudownie się układa. Uważam, że plisowane sukienki czy spódnice nie powinny w ogóle wychodzić z mody.
Długo też myślałam czy prezentować zdjęcia po lekkim liftingu- nie mam w zwyczaju prezentowania sztuczności typu ja na Hawajach. Jednak zauważyłam, że pomimo dość ładnie wyglądającego tła, ginie gdzieś w tym otoczeniu moja prezentacja. Dla porównania pierwsze i ostatnie zdjęcie są w oryginalnej wersji, wszystkie pozostałe po celowych przeróbkach. Mam nadzieję, że nie macie mi tego małego szaleństwa za złe :)




 
Blouse: Giovanna, Skirt: Per Una (sh); shoes: nn,
Earrings: Modi; Bracelet: tutaj


4 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoja bransoletka, lubię taką wyrazistą i oryginalną biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez takie lubię, bo są w moim stylu retro :) Pozdrawiam

      Usuń

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.