wtorek, 22 października 2013

Assisi. Asyż.

Asyż jest miejscem, które znają wszyscy pielgrzymi we Włoszech i Europie. To miejsce kultu Św. Franciszka i Św. Klary, to za ich wstawiennictwem wypraszane są łaski. Ja także mam w sobie wiarę, nadzieję i miłość, dlatego powierzyłam swoje najskrytsze modlitwy i prośby tym świętym. Liczę na nich wstawiennictwo.






I oczywiście najcudowniejsze włoskie lody- pyyyycha, najlepsze i niepowtarzalne :)



T-shirt: Giovanna; Jeans: New Look; Shoes: nn

Moje pamiątki: Krzyż Franciszkański i bransoletka z wizerunkiem róży, atrybutem Św. Franciszka


ASYŻ/ ASSISI



















4 komentarze:

  1. Hi this is a cute nice blog honey .....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wondering if we could follow each other GFC bloglovin
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zazdroszczę tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem na wakacjach, lecz w pracy. Ale każdą wolną chwilę wykorzystuję na maxa :)

      Usuń

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.