środa, 2 października 2013

DIY and... I'm BIG WOMAN :)

Zaczęło się zupełnie niewinnie- od poszukiwań broszki, a raczej przypinki do ręcznie robionego szala. W ekstazie przedzierania się przez szafę, desperacko zapytałam Połówkę, podtykając mu pod nos szydełkowy ( a może robiony na drutach- nie wiem) dodatek: "widziałeś może taki kwiatek?" Pokaż- usłyszałam i już myślami byłam przy znalezisku, kiedy kolejne zdanie dobiło mnie do reszty: "taki sama sobie możesz zrobić". Pierwsza moja odpowiedź: "zgłupiałeś?" Tak, jestem totalne antytalencie, jeśli chodzi o rękodzieło. Owszem, potnę, potargam, poplamię, ewentualnie pozszywam, ale robótki ręczne to ostatnie co potrafię. Jednak... jesień za oknem i ta wymiana zdań okazały się twórcze. Tak oto stworzyłam już sobie torebkę futerkową (co wkrótce zaprezentuję :), ha nie było to trudne, bo materiał pozyskałam z odzysku. A teraz moja wariacja nt. łańcuszków, starych butów i swetra- golfu vel sukienki. Buty w tej kompozycji mogą budzić Wasz sprzeciw, ale co tam... warto było... wygrzebać z samego dna szafy :)


Wiem, wiem, nie powinnam już zanudzać tą ramoneską- ale co mam zrobić, skoro ja i ona stanowimy od dłuższego czasu jedność :). Obiecuję poprawę, wkrótce ;)
Niestety poza poczuciem, że jednak w obszarze, który jest dla mnie niczym kosmos, dokonałam czegoś dużego, zauważam jeszcze jedno "big". Ano rosnę.... niestety nie tak jakbym chciała ;), a jest to wynik przyjmowania całej garści leków, ech. Zawsze staram się dbać o swoją sprawność, zdrowo się odżywiam, jednak uwierzcie, że powodem wcale nie jest lenistwo. Tak się dzieje po ogromnych dawkach sterydów i hormonów.
Mnie się to nie podoba.... ale wiem, że muszę wytrwać. Cel jest dla mnie teraz najważniejszy...
Nie narzekam na nadmiar energii, więc zamieniłam ją w "łańcuszkowy szał", przeobrażając butki i kaszkiet.






Turtleneck-dress: Giovanna; Tights: tutaj; Jacket: H&M
Boots and Cap: nn+DIY ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj zgodnie z kulturą blogową- szanuję Twoje zdanie, ale wszystkie obraźliwe komentarze będą usuwane.